اینستاگرامی ترین خودروسازان سال 2018

در چند سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین کاربران پیدا کرده و جای تعجبی ندارد که خودروسازان نیز در این شبکه حضور پررنگی دارند.
اخیراً مطالعه‌ای جالب درباره فعالیت خودروسازان طراز اول جهانی در این شبکه اجتماعی صورت گرفته تا 10 نمونه از اینستاگرامی ترین خودروسازان را معرفی کند.
بجای اینکه تنها به خودروسازانی با بیشترین میزان فالوور اشاره شود، موسسه OSV خواسته بداند کدام خودروسازان بیشترین میزان منشن را در هشتگ های اینستاگرام داشته‌اند. یافته‌های این شرکت شاید کمی سورپرایز کننده باشد مخصوصاً اگر توقع داشته باشید خودروسازان سطح اول و لوکس‌ساز محبوب‌ترین‌های اینستاگرام باشند.

جیپ

با بیش از 10 میلیون هشتگ در اینستاگرام، برند جیپ رتبه دهم اینستاگرامی ترین خودروسازان سال جاری را به خود اختصاص داده است. این خودروساز آمریکایی نه تنها در آمریکا بلکه در سایر نقاط دنیا هم محبوب بوده و 2.7 میلیون فالوور در این شبکه اجتماعی دارد. بدون هیچ‌گونه تعجبی، جیپ رانگلر بیش از دیگر محصولات این شرکت در هشتگ ها حضور داشته است.

لامبورگینی

خودروهای فوق‌العاده لامبورگینی برای بسیاری از افراد رویایی هستند و به همین دلیل است که در اینستاگرام هم بسیار به چشم می‌آیند. با 12.7 میلیون فالوور، لامبورگینی حدود 10.4 میلیون بار هشتگ شده و آونتادور نیز محبوب‌ترین خودروی این برند از نظر میزان هشتگ بوده است.

پورشه

اگرچه پورشه با 10.6 میلیون فالوور طرفدار به نسبت کمتری در مقایسه با لامبورگینی دارد اما این خودروساز آلمانی بیش از پسرعموی ایتالیایی خود منشن شده است. این برند اسپورت ساز در کل حدود 11.4 میلیون بار هشتگ شده و پورشه 911 نیز محبوب‌ترین خودروی این کمپانی در اینستاگرام بوده است.

تویوتا

درحالی‌که پروفایل اینستاگرام تویوتا در آمریکا تنها 1 میلیون فالوور دارد اما ژاپنی‌ها برای هر بازار حساب‌های کاربردی جداگانه‌ای دارند. این خودروساز از نظر هشتگ ها بسیار محبوب است. در مجموع حدود 12.6 میلیون هشتگ به تویوتا کمک کرده‌اند تا رتبه هفتم این لیست جای بگیرد و تویوتا تاکوما هم بیشترین هشتگ را در میان محصولات این کمپانی به خود اختصاص داده است.

مرسدس بنز

مرسدس بنز با تعداد فالوورهایی که بیشتر از لامبورگینی می باشد، کاملاً در اینستاگرام شناخته شده است. این خودروساز آلمانی بیشترین تعداد پست را در مقایسه با سایر اعضای این لیست داشته و حدود 13 میلیون هشتگ آن را به رتبه ششم رسانده‌اند.

فراری

شاید فراری با تعداد 7.5 میلیون فالوور نتواند رقیب سنتی خود یعنی لامبورگینی را شکست دهد اما از نظر تعداد هشتگ دست برتر را دارد. با تعداد هشتگ حدود 13.1 میلیون باری، فراری در رتبه پنجم قرار گرفته و بیشترین منشن نیز برای خودرو فراری 559 این کمپانی بوده است.

آئودی

آئودی 11 میلیون فالوور دارد که مرسدس بنز را شکست نمی‌دهد اما حدود 13.2 میلیون بار هشتگ شده که بالاتر از رقیب خود می باشد. شاید این موضوع کمی سورپرایز کننده باشد اما آئودی Q7 محبوب‌ترین خودروی این کمپانی در اینستاگرام می باشد.

فورد

فورد تنها خودروساز دیگر آمریکایی است که اگرچه تنها 3.4 میلیون فالوور داشته اما 16.4 میلیون بار منشن شده که حاکی از محبوبیت بالای آن است. بدون هیچ‌گونه تعجبی، موستانگ بیشترین میزان محبوبیت بین سایر محصولات فورد در این شبکه اجتماعی را داراست.

هوندا

این هوندا است که تمامی خودروسازان ژاپنی را در اینستاگرام شکست می‌دهد. این برند تنها 2.5 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد اما 21.8 میلیون بار هشتگ شده و سیویک نیز محبوب‌ترین محصول این شرکت بوده است.

ب ام و

اینستاگرامی ترین خودروساز دنیا ب ام و است که 15.5 میلیون فالوور داشته و این میزان بیش از تمامی خودروسازان حاضر در لیست است. این خودروساز آلمانی 27.9 میلیون بار هشتگ شده که و محبوب‌ترین محصول آن در این شبکه اجتماعی نیز M5 بوده است.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *