تأسیس نمایندگی‌های خاص جنسیس در آمریکا

تاریخ: 10 بهمن 1396

جنسیس امیدوار است با تأسیس شبکه نمایندگی خاص خود در سال‌های آینده فاصله مناسبی از برندهای هیوندای و کیا ایجاد نماید. هدف این شبکه نمایندگی که شامل حدود 100 مرکز خرده‌فروشی خواهد بود بهبود تجربه خرید مصرف‌کنندگان است. لوکس سازان بازار آمریکا در حال گسترش شبکه‌های نمایندگی خود بوده و امیدوارند دل خریداران جدیدی را که خواهان مرکزی مناسب برای خرید و سرویس خودروی خود را به دست آورند.
اروین رافائل مدیر جنسیس آمریکا می‌گوید:
ما در جنسیس معتقدیم باید اولین‌ها را به مشتریان ارائه و تجربه خرید کاملی را به آن‌ها اعطا کرد. به منظور اطمینان از رخ دادن چنین اتفاقی ما باید قدم بعدی در جداسازی برند خود از کمپانی مادر را برداریم. تأسیس شبکه نمایندگی مناسب همزمان با افزایش تعداد محصولات، موفقیت برند جنسیس و حضور بلندمدت در بازار محصولات لوکس را تضمین خواهد کرد.
خودروسازان رده بالا در حال ارائه تجربه‌های جدید و اشرافی به منظور جذب خریداران جدید هستند. برای مثال لینکلن سرویس ویژه‌ای را برای کمک به رفع مشکلات خودرو و کمک‌های جاده‌ای تدارک دیده است. امروزه یک لوکس ساز باید چیزی بیشتر از خودروی لوکس داشته باشد.
برند جنسیس به‌طور آرام در حال رشد است. این خودروساز در سال 2017 توانست 20584 دستگاه خودرو بفروشد. کره‌ای‌ها برنامه‌های زیادی برای گسترش محصولات خود در آینده داشته و از جمله این خودروها می‌توان به جنسیس G70 اشاره کرد.

جنسیس امیدوار است شبکه خرده‌فروشی خاص خود به ایجاد تصویر اشرافی کمک کند. اگر شما سرمایه خود را صرف خرید G90 بکنید احتمالاً چیزی بیشتر از یک قهوه سرد را در زمان تعویض روغن خواهید خواست!

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *