حضور میتسوبیشی L200 پیکاپ در اتاق عمل

نسخه‌ی به‌روز شده‌ی میتسوبیشی L200 که در برخی بازارها با نام تریتون نیز شناخته می‌شود در زمان تست‌های پیش از تولید رؤیت شد. این دو پروتوتایپ دوکابین کاملاً استتار شده‌اند اما برخی ویژگی‌های آن‌ها را می‌توان تشخیص داد.
خوشبختانه پوشش‌های استتاری بکار رفته نمی‌توانند توجهات به بخش جلویی L200 فیس لیفت را منحرف کنند. به نظر می‌رسد میتسوبیشی در این بخش از روی جزوه‌های هیوندای و سیتروئن کپی‌برداری می‌کند.
نمای جلوی پیکاپ L200 به‌روز شده ما را به یاد هیوندای سانتافه می‌اندازد. این بخش شامل یک جفت چراغ بسیار نازک مخصوصاً در مقایسه با نسخه قبل از فیس لیفت بوده و همچنین یک دست چراغ دیگر درست زیر چراغ‌های اصلی قرار گرفته‌اند. تکمیل کننده نمای جلوی L200 فیس لیفت اسپویلر و جلوپنجره‌ای متفاوت است که شبیه نمونه‌ی بکار رفته در سانتافه، کنا و حتی برخی محصولات سیتروئن می‌باشد.
ما نمی‌گوییم که ارتباطی بین این خودروها وجود دارد اما خب نمی‌توان از رویه‌ی طراحی این خودروسازان بی‌تفاوت عبور کرد. البته که L200 فیس لیفت شده طراحی بهتری در مقایسه با نسخه‌ی قبلی که از چراغ‌های جلوی واقعاً بزرگ استفاده می‌کرد دارد. کاپوت نیز متفاوت می‌باشد.
درباره فرم چراغ‌های عقب نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت اما به نظر می‌رسد از نظر ارتفاع فضای بیشتری را اشغال کرده‌اند.
پیکاپ میتسوبیشی اوایل سال جاری به‌صورت استاندارد از دستیار پایداری تریلر و سیستم اطلاعات اسمارت فوت لینک شرکت سود برده است.
هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو در کابین با تغییراتی در دکمه‌ها، پشت آمپرها و صندلی‌ها مواجه خواهد شد یا خیر. چیزی که می‌توان گفت این است که کابین نیز دارای پوشش استتاری بوده بنابراین قطعاً تغییراتی در راه است.
از نظر پرفورمنس و به منظور بهبود ظرفیت یدک کشی 3.5 تنی فعلی باید تغییراتی در پیشرانه و سیستم تعلیق L200 صورت گیرد. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست خواهیم آورد.
میتسوبیشی L200 2018از جمله رقبای نام‌آشنای میتسوبیشی L200 می‌توان به فولکس‌واگن آماروک، تویوتا هایلوکس، فورد رنجر و نیسان ناوارا اشاره کرد.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *