قیمت و مشخصات لکسس UX مدل 2019

برگ برنده‌ی لکسس در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت لوکس که UX نام دارد باید به مصاف رقبای نام آشنایی همچون مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و ب‌ام‌و X1 برود.
نسخه‌ی UX 200 از ماه دسامبر وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا خواهد شد و قیمت پایه‌ی آن 32 هزار دلار خواهد بود که به آن باید 1025 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

یک ماه بعد نیز مدل هیبریدی UX 250h وارد بازار خواهد شد که دارای قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر بوده و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. این نسخه 2 هزار دلار گران‌تر می‌باشد.

لکسس UX 200 مدل 2019 از پیشرانه‌ی 2 لیتری جدید با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتون متر سود برده و گیربکس CVT نیز نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ اما مدل UX 250h AWD از قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بنزینی و دو واحد پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. قدرت ترکیبی این مجموعه برابر با 175 اسب بخار است.
لکسس از سیستم چهار چرخ محرکی استفاده کرده که دارای ژنراتور-پیشرانه الکتریکی جداگانه با قدرت 7 اسب بخاری است که به دیفرانسیل عقب چسبیده است. توزیع قدرت بین اکسل‌های جلو و عقب به‌صورت خودکار و توسط سیستم کنترل پایداری کنترل می‌شود تا بدین ترتیب کشش بهینه ایجاد شود.

هر دو مدل با 12 رنگ بدنه عرضه می‌شوند که دو تای آن‌ها خاص مدل‌های F اسپورت می‌باشند. پکیج F اسپورت نیز شامل سپرها و جلوپنجره متفاوت، مه شکن‌های LED با تریم کرومی L شکل و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی می‌باشد.

کابین نسخه‌های F اسپورت دارای صندلی‌های جلوی اسپورت، غربیلک فرمان چرمی به همراه پارس تیونینگ شیفترها، پارس تیونینگ‌های آلومینیومی، صفحه‌نمایش 8 اینچی بجای صفحه 7 اینچی مدل‌های استاندارد و حلقه‌ی متحرک موجود در پشت آمپرها است که از سوپرکار LFA الهام گرفته است. همچنین لکسس می‌گوید مدل‌های F اسپورت دارای سیستم کنترل صوتی فعالی است که صدای گیربکس‌های مرسوم را شبیه‌سازی می‌کند.

تمامی مدل‌های این کراس اوور جدید به‌صورت استاندارد با اپل کارپلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو، هد آپ دیسپلی و صفحه‌نمایش 10.25 اینچی با ناوبری لکسس عرضه می‌شوند.

سیستم ایمنی پلاس 2.0 لکسس نیز به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها حاضر بوده و شامل 7 کیسه‌ی هوا، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار خروج از خط، دستیار ردیابی خطوط مسیر، کروز کنترل راداری دینامیک و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده می‌باشد.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *