لامبورگینی دیگر غایب بزرگ نمایشگاه پاریس 2018!

به نظر می‌رسد نمایشگاه‌های خودرویی سراسر جهان با بحران جدیدی مواجه شده‌اند. ظهور تکنولوژی‌های جدید، شبکه های اجتماعی و البته بروز نسل جدیدی که تمایل دارد همه‌چیز را از دریچه دیجیتال تماشا کند باعث شده همه‌چیز رنگ و بوی متفاوتی به خود بگیرد و نمایشگاه‌های مهم خودرویی هم از این قاعده مستثنا نیستند. اگر یادتان باشد چند هفته پیش خبری درباره عدم حضور فولکس‌واگن در نمایشگاه پاریس منتشر شد و حالا هم گفته می‌شود زیر برند جذاب این شرکت یعنی لامبورگینی هم قید حضور در پاریس 2018 را زده است.
این اولین باری نیست که لامبورگینی در پاریس حضور نمی‌یابد. در سال 2016 هم لامبورگینی و هم بنتلی در این رویداد غایب بودند و البته شرکت‌های استون مارتین، فورد، ولوو و رولزرویس هم در پاریس حضور نداشتند. به نظر می‌رسد هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت سبک‌سنگین کردن ارزش حضور در نمایشگاه‌های خودرویی فرا رسیده است. بجای خرج چندین میلیون دلار و حضور در نمایشگاه‌های خودرویی، شرکت‌هایی همچون ولوو در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای خاص خود به منظور معرفی محصولات جدید هستند.
دیگر خودروسازانی که نمایشگاه امسال پاریس را نادیده می‌گیرند شامل فورد، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، سوبارو و ولوو هستند. البته سیتروئن، هیوندای، جگوار، کیا، لندروور، لکسس، مرسدس بنز، پژو، اسمارت، سوزوکی و تویوتا اعلام کرده‌اند در این رویداد حاضر خواهند بود.
پیش از ظهور اینترنت، نمایشگاه‌های خودرویی یک فرصت طلایی برای نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید بود. هم‌اکنون اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر می‌تواند شما را به هر جای دنیا ببرد. عصر دیجیتال در حال تغییر صنعت خودرو بوده و شرکت‌ها هم فرصت‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان و طرفداران پیدا کرده‌اند.
شایان ذکر است نمایشگاه خودروی پاریس 2018 از دوم اکتبر آغاز بکار کرده و به مدت 14 روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *