نسخه الکتریکی سانگ یانگ کوراندو در راه است

اگر سانگ یانگ می‌خواهد در بازاری رقابتی به حیات خود ادامه دهد باید همانند اکثر خودروسازان طراز اول جهانی قوای محرکه سبزتر را تولید کند.
به نظر می‌رسد این خودروساز کره‌ای به دنبال تولید نسخه الکتریکی از نسل آینده کوراندو است. اتوکار می‌گوید این خودرو طبق انتظارات در سال 2020 معرفی خواهد شد و احتمالاً در طراحی آن از کانسپت e-SIV که امسال معرفی شده الهام خواهد گرفت.
این خودروی مطالعاتی فرمی آینده‌نگرانه داشته و کمی بزرگ‌تر از نسل فعلی کوراندو بوده و از پیشرانه الکتریکی 190 اسب بخاری و مجموعه باتری 61.5 کیلووات ساعتی سود می‌برد. سانگ یانگ می‌گوید محدوده حرکتی این خودرو بسته به شرایط جاده و استایل رانندگی بین 320 تا 450 کیلومتر است.
مدیر سانگ یانگ بریتانیا در مصاحبه با اتوکار گفته که کوراندوی الکتریکی یک قدم بزرگ رو به جلو خواهد بود. او همچنین گفته که این خودرو به ریشه‌های سانگ یانگ و DNA شاسی بلندهای کامل این برند وفادار خواهد بود. مدیر سانگ یانگ در نهایت گفته کوراندوی الکتریکی یک شاسی‌بلند چهار چرخ محرک کامل بوده و از توانایی‌های آفرود قابل‌توجهی خواهد داشت.
به نظر می‌رسد سانگ یانگ به تولید نسخه دیزل-الکتریک این خودرو نیز علاقه مند است. این ترکیب حداقل در تئوری که بهترین دو عالم است: بهبود مصرف سوخت، آلایندگی دی‌اکسید کربن کمتر، گشتاور زیاد و محدوده حرکتی بهبود یافته.
مدیر سانگ یانگ بریتانیا تصریح کرده است:
من به دیدن این خودروی دیزل هیبرید علاقه‌مند هستم. فکر می‌کنم فضا برای تولید خودروی دیزل هیبرید وجود دارد. بسیاری از خودروهای ما برای یدک کشی به کار گرفته می‌شوند و برای این کار به گشتاور زیاد نیاز دارید. پیشرانه‌های دیزلی برای چنین کارهایی کاملاً مناسب می‌باشند.
مدیر شرکت اذعان می‌کند که این تکنولوژی هم‌اکنون در حال توسعه بوده اما مشتریان باید درباره آن تصمیم بگیرند:
من امیدوارم که بازار خودروهای دیزلی احیا شود. من فکر می‌کنم دیزلی‌ها استحقاق این کار را دارند.

این خودروساز همچنین در حال کار روی دو خودروی دیگر با معماری مشترک تیوولی هستند. همچنین به نظر می‌رسد یک شاسی‌بلند دیگر با زیرساخت رکستون نیز در آینده عرضه خواهد شد اما مدیر شرکت علاقه زیادی به صحبت درباره این سه خودرو نداشته است.
توضیح: تصاویر به سانگ یانگ e-SIV کانسپت تعلق دارند.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *