نسخه جدیدتر شورولت کامارو: غول مرحله آخر!

شورولت کامارو ZL1 جدید نه تنها به لطف پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری 650 اسبی خود یک هیولای به تمام معناست بلکه می‌تواند برای استفاده روزمره نیز خودرویی راحت تلقی شود. البته مهندس ارشد کامارو خواهان عصاره وجودی بیشتری است!
Al Oppenheiser مرد پشت‌صحنه نسل فعلی کامارو در نمایشگاه خودروی دیترویت با خبرنگاران مصاحبه کرده و به برخی از اهدافی که امیدوار است با این مدل عضلانی به آن‌ها دست یابد را اعلام نموده است.
زمانی که از او درباره دیمن پرسیده شده، مهندس کامارو اعلام کرده تیم شرکت در حال کار روی پکیج مشابهی برای خیابان‌ها هستند.Oppenheiser گفته که نسخه قدرتمندتری از کامارو می‌تواند در آینده تولید شود. او تصریح کرده است:
ما به دنبال پکیج درگ پرفورمنس برای خیابان و قرار دادن اسب‌های بیشتر در قلب کامارو هستیم.
یک کاماروی قوی‌تر مجهز به پکیج درگ پرفورمنس می‌تواند رقیبی مستقیم برای داج دیمن باشد.
همچنین از رئیس کامارو درباره اینکه آیا کامارو ZL1 می‌تواند داج وایپر ACR را در پیست شکست دهد یا خیر پرسیده شده و او این‌گونه جواب داده است:
من فکر می‌کنم بله. از نظر ما کامارو توانایی‌های زیادی دارد. آیا ثبت لپ تایم زیر 7 دقیقه برای کامارو در نوربرگ رینگ جذاب خواهد بود؟ من دوست دارم چنین چیزی را ببینم.
تابستان سال گذشته کامارو ZL1 1LE توانست یک دور پیست جهنم سبز را در 7 دقیقه و 16.04 ثانیه طی کند که همین رکورد کامارو را به سریع‌ترین خودروی عضلانی این پیست بدل نمود. وایپر ACR رکورد 7 دقیقه و 1.03 ثانیه‌ای را ثبت کرده که حدود 15 ثانیه سریع‌تر از کامارو ZL1 1LE می‌باشد. بهبود 16 ثانیه‌ای رکورد این خودرو یک کار بسیار سخت خواهد بود.
درحالی‌که اکثر اظهارات این مهندس شبیه تنه زدن به خودروهای پرفورمنس گران‌قیمت به نظر می‌رسد اما اخبار جدیدی نیز درباره ارزان‌ترین نسخه کامارو منتشر شده است. این مدیر ارشد کامارو گفته که تیمش در حال همکاری با بخش پرفورمنش شورولت به منظور ارتقای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو است.
کاماروی جدید شاید بهترین نسخه تاریخ این خودرو باشد اما هنوز هم جای کار زیادی برای ارتقای پرفورمنس این عضلانی محبوب وجود دارد.

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *