وقتی لیبرتی واک دست روی لامبورگینی آونتادور می‌گذارد!

قطعاً شرکت تیونینگ لیبرتی واک در تیون و ارتقای لامبورگینی آونتادور اصلاً کم نگذاشته اما جدیدترین نسخه تیون شده توسط این تیونر احتمالاً باابهت ترین و گیراترین نسخه است.
کیت بدنه لیمیتد ادیشن این تیونر ژاپنی که حداقل قیمت 55520 دلاری داشته از FRP ساخته شده و در صورتی که از CFRP ساخته شود باید 3880 دلار بیشتر بپردازید. آونتادور مجهز به این کیت بیش از آنکه نمونه‌ای جاده‌ای باشد به نسخه‌ای مسابقه‌ای شبیه است.
کیت بدنه لیبرتی واک شامل سپرهای جلو و عقب، کاپوت کربنی با ورودی هوا، رکاب‌ها و محفظه‌های جانبی و بال عقب بسیار بزرگ می‌باشد. این آونتادور همچنین دارای رینگ‌های بزرگ بوده و با 854 دلار می‌توان چراغ‌های جلوی مخصوص را سفارش داد. همچنین سیستم تعلیق ارتقا یافته نیز بهای 9500 دلاری دارد.
در مجموع و با در نظر گرفتن تمامی موارد پروژه تیونینگ لیبرتی واک بهای 65 هزار دلاری داشته و البته این بدون رینگ‌های جدید است. خب این مبلغی گزاف برای کیت تیونینگ بوده و با آن می‌توانید یک لامبورگینی گالاردوی کارکرده بخرید.

به غیر از این موارد، آونتادور لیبرتی واک فاقد هرگونه بازنگری در پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری بوده است.
در مقایسه باید گفت تیونری همچون Underground Racing سیستم توئین توربو را به این پیشرانه اضافه کرده و قدرت آن با استفاده از سوخت مسابقه‌ای به بیش از 1500 اسب بخار رسیده که تقریباً دو برابر خروجی مدل استاندارد کارخانه‌ای است. هم‌اکنون همه‌چیز به سلیقه شخصی بستگی دارد: آیا چشمتان به دنبال قدرت عظیم است یا یک کیت بدنه هم راضی‌تان می‌کند؟!

توسط :
دیدگاه :
درباره نویسنده

Leave a Reply

*

captcha *