۲۰۶ فرانسه یا ام وی ام ۳۱۵ چین؟

گر بخواهید یک ۲۰۶ بخرید حداقل سی و چند میلیون تومانی باید هزینه کنید. در حالی که با این پول میتوان روی یک گزینه دیگر نیز حساب کرد؛ چری A13 و یا همان ام ویام ۳۱۵٫

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

باید قبول کنیم که دیگر با ۱۰ میلیون تومان نمیشود هیچ خودرویی خرید. طبق گزارشها در حال قیمت کف خودروهای ساخت داخل ۱۲ میلیون تومان است. تازه این در حالی است که قیمت فوق مربوط به نرخ کارخانهای میشود. با این اوصاف اگر بخواهید یک ۲۰۶ بخرید حداقل سی و چند میلیون تومانی باید هزینه کنید. در حالی که با این پول میتوان روی یک گزینه دیگر نیز حساب کرد؛ چری A13 و یا همان امویام ۳۱۵٫
تا همین یکی دو سال پیش برای خرید خودرو گزینههایمان اینطور بود: چند خودروی داخلی و خارجی و نهایتاً یک خودروی چینی. اما امروزه گزینههای خریدمان اینطور شده: چند خودروی چینی و احیاناً یک خودروی دیگر.
هاچبک چشم بادامی
کمپانی خودروسازی Chery چین که اکنون خود را در بین ۳ خودروساز این کشور میبیند، چندی است با مدل Fulwin 2 با کد کارخانهای A13 وارد بازار ایران شده است. خودرویی که مدیران خودرو نامش را MVM315H گذاشته است.
جالب اینجاست که در اصل A13، پروژه جایگزینی یک محصول سایز متوسط خانوادگی به جای مدل Cowin یا A15 بود. خودرویی که اتفاقاً به ایران هم آمد ولی با اقبال خاصی روبهرو نشد. چری فالوین سال ۲۰۰۸ در نمایشگاه پکن رونمایی شد. بعد از آن توسط کمپانی روسی AvtoZAZ در اوکراین عرضه شد.
امکانات و تجهیزات امویام ۳۱۵
کیسه هوا از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو. کمربند ایمنی ۳ نقطهای برای سرنشین جلو. کمربند ایمنی ۳ نقطهای برای سرنشین عقب (چپ و راست). کمربند ایمنی برای سرنشین وسط. سیستم ترمز ABS. سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو. سیستم ترمز کاسهای برای چرخهای عقب. سیستم ضد سرقت. سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer به همراه آلارم. چراغهای مهشکن برای جلو و عقب.
چراغ ترمز سوم. سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگهدارنده و ضد لغزش برای محور جلو. سیستم تعلیق کشنده چندگانه با فنر پیچشی برای محور عقب.
تجهیزات جانبی
این خودرو نیز شامل سنسور دنده عقب، سیستم تهویه هوای دستی، تنظیم برقی آینههای جانبی، سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به ۴ بلندگوی استریو، سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و غیره)، شیشه بالابر برقی برای ۴ درب، قفل مرکزی با ریموت و رینگهای آلومینیومی میشود.
هاچبک شیر فرانسه
درباره ۲۰۶ چه بگوییم که قبلاً نشنیده باشید؟ این خودرو به منجی پژو در سال ۲۰۰۸ معروف است. پروژه فوقالعاده موفقی که ایران نیز نقش موثری در آن داشت.
تجهیزات و امکانات ۲۰۶ تیپ ۲
سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD و EBA)، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسهای، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه دستی، سیستم صوتی بلندگوی دربهای جلو، پخش CD با کنترل پشت فرمان، چراغ مهشکن جلو و عقب، چراغ نقشهخوان، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ همراهی تا درب منزل در محیطهای تاریک، آیینههای جانبی دستی، شیشه بالابر برقی دربهای جلو.
تجهیزات اضافی
ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت رادیویی، کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم کنترل بخار بنزین، رینگ و لاستیک فولادی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی عقب با قابلیت تاشو، سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو.
مقایسه مو به مو
تصدیق میکنید که طراحی ۲۰۶ با اینکه سالها از تولیدش میگذرد ولی هنوز هم بدیع و غیرتکراری است. برای مالک این خودرو نمیتوان صفت مشخصی تعیین کرد. مرد یا زن، پیر یا جوان، دارا یا ندار فرقی نمیکند، ۲۰۶ تقریباً به همه میآید. طراحی داخلیاش با اینکه چیز خاصی برای بیننده ارائه نمیکند ولی باز با این حال در درازمدت نمیتواند آزاردهنده باشد.
در مقابل طراحی ۳۱۵H را میبینیم که با یک پیروی از الگوهای فانتزی همچنان به سبک و سیاق چینیپسند با چراغهای بزرگ و خارج از چارچوب آمده است. البته در قسمت عقب میشود کمی منطق را در طراحی دید.
با این حال در یک دید کلی اگر نگوییم امویام ۳۱۵ یک هاچبک دخترپسند است ولی حداقل اینکه میخورد بیشتر مشتریانش جوان باشند. زرق و برق بیش از حد در داخل کابین کمی از وقار آن کاسته است. مخصوصاً چراغهای رنگی پشت آمپر. اما چیزی که این خودرو را از رقیبش متمایز میکند، نمایشگر سرعت مقابل شاگرد. آپشنی که پیش از این در هیچ خودروی دیگری دیده نشده بود.
اگر این ۲۰۶، آن ۲۰۶ چند سال پیش بود بدون تردید میگفتیم که کیفیت طراحی داخلیاش از همه رقبا و حتی از مدلهای گرانتر از خودش نیز بهتر است.
اما این اواخر ایران خودرو با کاهش محسوس کیفیت مواد داخلی، آن را تا سطح بسیاری پایین آورده است. با اینکه برند پژوی فرانسه را یدک میکشد ولی از نظر کیفی چندان تفاوتی با رقیب چینیاش نمیکند. حداقل جنس داشبورد، کنسول، زیرپایی، سقف و غربیلک فرمان که اینطور نشان میدهد. در مورد ۳۱۵H میتوان امیدوار بود که در صورت تحویل با سانروف باشد.
از سه چهار سال پیش که کمکم پای چینیها به بازار ایران باز شد، نرمی فرمان و سیستم تعلیق آنها مشهور شد. سواری لذتبخش در جاده و راحتی نسبتی در مسیرهای ناهموار نظر مشتری را نسبت به این خودروها عوض میکند. ۲۰۶ به دلیل ارتفاعی پایینی که دارد در دستاندازها و پستیبلندیها اندکی مشکلساز میشود.
با این حال به نظر میرسد سیتسم جلوبندی هر خودرویی از محصولات چینی بهتر باشد. زود به سر و صدا افتادن اتاق از ایرادات رایج چینیها محسوب میشود. شاید ۲۰۶ به نسبت شش هفت سال پیش افت چشمگیری کرده باشد ولی هنوز هم میتوان روی پایداری قطعات و زیربندیاش حساب باز کرد.
مورد بعدی که به نظر میرسد در انتخاب این خودروها تاثیرگذار است بحث نگهداری و هزینههای آن است. حتی متمولان و آنها که از وضعیت مالی خوبی بهره میبرند نسبت به قیمت بالای نگهداری ۲۰۶ گلهمندند.
از نرخ بالای روغن تا فیلتر هوا و از نصب یک چراغ ساده گرفته تا تعویض یک دست شمع همگی بیاندازه گران هستند. در مقابل چینیها هم وضعیت بهتری ندارند. شاید هزینه یک بار نصب لوازم و قطعاتشان آنقدرها گران نباشد ولی تجربه نشان داده محصولات چینی بسیار مصرفگرا و هزینهزا هستند پس خودتان را برای مجموعهای از خرجهای ناخواسته آماده کنید.
بالاخره کدام؟
شرکت مدیران مدل ۳۱۵H را در سایت رسمی خود با قیمت ۲۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان عرضه میکند اما واقعیت این است که این هاچبک در بازار نمایشگاهداران در حدود ۳۳ میلیون تومان خرید و فروش میشود.
در مقابل ایرانخودرو نیز ۲۰۶ تیپ ۲ را ۱۹ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان برای فروش گذاشته است. ولی همین خودرو در بازار آزاد ۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

جدول مشخصات فنی
امویام ۳۱۵
پژو ۲۰۶
حجم موتور-سیسی
۱۴۹۷
۱۳۶۰
قدرت-اسببخار
۱۰۷
۷۵
گشتاور-نیوتنمتر
۱۴۰
۱۱۸
سرعت نهایی-کیلومتر در ساعت
۱۶۰
۱۷۰
جعبهدنده
۵ سرعته دستی
۵ سرعته دستی
حجم باک
۵۰
۵۰
مصرف در ۱۰۰ کیلومتر
۶٫۴
۶٫۴
فاصله بین دو محور-میلیمتر
۱۲۰۰
۲۴۵۵
طول، عرض و ارتفاع-میلیمتر
۴۱۳۹-۱۶۸۶-۱۴۹۲
۳۸۲۲-۱۶۵۲-۱۴۳۲
وزن-کیلوگرم-کیلوگرم
۱۲۷۵
۱۰۲۵
اندازه لاستیک
۱۵
۱۴
نوع انتقال قدرت
FWD
FWD

در پایان شمارو به دیدن عکس ها برای مقایسه بهتر دعوت می کنم:

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

منبع: عصر خودرو

درباره نویسنده
  1. bmw پاسخ

    با این بلاهایی که خودروسازان وطنی طی دهه های اخیر بر سر مردم ایران اورده است که تمام انها را مردم لمس کردند به نظر من خودروهای چینی به مراتب از همه لحاظ از ماشین های ایرانی بهتر و به صرفه تر هستند.

  2. بهمن پاسخ

    به نظرمن با این تفاصیر که شما هم بهش پرداختید MVM 315 بهتره ولی من با 206 زیاد رانندگی کردم خیلی ازش راضیم این درصورتی گفته شد که تا الان سوار MVM 315 نشدم حال هم که X33 خریدم که بعدا نظرم و میگم چون هنوز تحویل نگرفتم

  3. ب پاسخ

    سلام
    ازسال 85 یه 206 تیپ 2 که از کارخونه خریدم زیرپامه، یه پیچشو به این آشغالای چینی نمیدم.
    اتاق لیفان 620 یکی ازبستگان که تازه کمتراز یکسال کار کرده بدجور به صدا افتاده.

    • admin پاسخ

      کاملا تایید میشه و موافقم

  4. 315 پاسخ

    من 315 دارم و قبلش 206 تیپ 2 مطمئن باشید که نه تنها تیپ 2 بلکه تیپ 5 هم نمیتونه رقیب جدی 315 باشه. ماشین خیلی نرمیه، اگه خوب آب بندی بشه شتابش فو ق العاده است و از همه مهمتر این که جادارتر از 206 بخصوص ردیف عقب

  5. محمدرضا پاسخ

    كساني بايد نظر بدند كه از هردو ماشين استفاده كردن. به عقيده من مثل برنامه تخت گاز بايد در يك رقابت تست بشن. مقايسه گفتاري نتيجه اي نداره.

  6. من هم 206 bahar پاسخ

    من هم تیپ 2 داشتم هم تیپ 6.الان2 ماهه 315 هاچ بک گرفتم .من از 206 بیشتر دوسش دارم.خیلی شیک تره.

  7. hichkas پاسخ

    سلام.من 206و207وmwm315داشتم.اولین انتخابم 207 بعد 206 فرانسوی بعد mwm315.البته 206 فرانسوی نه ایرانی!!!!

  8. بهنام پاسخ

    به نظر من، الان همسایه شرقی و مترقی ما( منظور افغانستان است) خودروهایی به مراتب شیک تر و با کیفیت تر از ما سوار می شوند.چون آنهامثل ملت بدبخت ما بازار انحصار خودرو ندارند.تا کی باید سایه ظلم ایران خودرو و سایپا روی سر ما باشد و مجبور باشیم به خاطر این انحصار، یا گاری های آنها را سوار شویم یا ماشین خارجی را با سه یا چهار برابر قیمت اصلی بخریم؟

  9. مجتبی پاسخ

    منم با این نظر موافقم که ما بخاطر این دوتا کارخانه به درد نخور باید هزینه های زیادی رو بدیم هم جونمون هم کیفیت زندگیمون هم وقتمون و هم پولمون

  10. میثم پاسخ

    چند وقت پیش رفتم نمایندگی سایپاواسه تسمه تیم ریو رو عوض کنم
    3 تا ام وی ام 315 هم بود.که همشون کمتر از یه ماه کار بود
    یکیشون راهنماش نمیزد
    یکیشون درش خراب بود
    اون یکیو نمیدونم
    اشغال ترین ماشینه ایرانه نخرین نخرین
    206 خیلی خیلی سر تره

    • علی پاسخ

      بی کیفیت ترین ماشینه ایران ام وی ام و لیفان هست

  11. علی پاسخ

    همه کسانی که ماشین چینی ندارن فکر میکنند بد هستن اما وقتی سوارش بشین میفهمید بهتر از خودروهای داخلیه

  12. سعید پاسخ

    من چند سالی هست که ۲۰۶ سوار میشم . امسال هم الان یک ماه هست که مدل جدید ۳۱۵ را تحویل گرفتم . البته ۲۰۶ را هم نگه داشتم برای همسرم. به نظرم از نظر شتاب اولیه ۲۰۶ برتری داره ولی واقعا چرخهای ۳۱۵ به ۲۰۶ میارزه … البته همکارهای من هم که شرایط مشابه من داشتند که یکی ۲۰۷ داشته و دیگر پرشیا و ۳۱۵ قدیم را دوساله تقریبا دارند حرف منو تایید میکنند . البته ۲۰۶ من فرانسوی است وای به حال ماشین های جدیدی که ایران خودرو میزنه . به عنوان راهنمایی دوستانی که شک دارند کدام ماشین را بخرند شک نکنید واقعا لاستیک ۳۱۵ به کل ۲۰۶ میارزه . البته تفاوت قیمت ۷ ، ۸ میلیونی هم دارند که الحق بایدم تفاوت داشته باشه

  13. Sadegh پاسخ

    سلام…. من پرشیا-۲۰۶- سمند- پراید و… رو تجربه کردم….. و به نظرم ام وی ام واقعا از این ماشینای داخلی ما به مراتب بهتره….

  14. اشکان پاسخ

    خلاصش رو بگم اگه مرددید ۳۱۵ بگیرید یا ۲۰۶ کافیه از اونایی که دارن بپرسین. من خودم یه سالیه ۳۱۵ دارم راضیم والسلام…

  15. AAAAAAAAAAAA پاسخ

    سلام من ۶ ماهه که ۳۱۵ دارم خیلی عالیه هم خوشگل هم با کلاس هم سواری راحت خلاصه بگم خیلی راضیم یه دنیا این ماشین و با ماشینایه ایرانی عوض نمیکنم حالا هی بگید این ماشین بده و هزار عیب رو این ماشین بزارید شما که سوارش نشدید چرا بیخود نظر میدید ای باباااااااااااا

  16. the مجمجید پاسخ

    سلام دوستان، من همه این بررسیها رو خوندم و تصمیم گرفتم ۲۰۶sd بگیرم و یه ماهه پیش گرفتم الانم انقدر پشیمونو ناراحتم که حد نداره از نمایندگی خ گلستان خریدم بعد بیست روز پلاک داد اوردم خونه پلاکو نصب کردم ماشین خاموش شد که دیگه روشن نشدگفتن باید بره نمایندگی، الان یک هفته است نمایندگی خوابیده میگه رله lkk-crouse mc2 سوخته گیرم نمیاد، خلاصه الان این رله تو جیبمه هر جا میرم میگن نداریم،الانم بازرسی ایران خودرو شکایت کردم میگن ایشالله درست میشه، دیگه انقدر خورده تو ذوقم دارم به فروشش فکر میکنم.

  17. Alireze پاسخ

    با سلام
    ام وی ام ۳۱۵ جدید – طراحی داخلی اصلاح شده . کیفیت مواد (ABS -و سایر )بهتر شده . چراغ های پشت داشبورد هم همینطور . توان ماشین تغییر زیادی ندارد (نسبت به مدل قبلی) سیستم کلاچ (انتقال نیرو) به نسبت مدل قبلی ۳۰% بهبود پیدا کرده . به نسبت خودرو ۲۰۶ (تولیدات جدید کمپانی معظم ایران خودرو ) بایستی بگم ام وی ام در عرض چند سال (۴ سال ) تجربه تجربه ۴۰ ساله ایران خودرو را کاملآ پشت سر گذاشت . (بهمن ماه ۱۳۹۳ )

  18. رضا پاسخ

    چند وقت پیش رفتم نمایندگی سایپاواسه تسمه تیم ریو رو عوض کنم
    ۳ تا ام وی ام ۳۱۵ هم بود.که همشون کمتر از یه ماه کار بود
    یکیشون راهنماش نمیزد
    یکیشون درش خراب بود
    اون یکیو نمیدونم
    اشغال ترین ماشینه ایرانه نخرین نخرین
    ۲۰۶ خیلی خیلی سر تره
    //////////////////////////////
    در جواب این دوستمون مگه ام وی ام مال سایپاست؟؟؟؟؟
    مگه ام وی ام رو میارن نمایندگی سایپا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عجب …
    بعد مثلا راهنماش نمیزد خیلی ایراد بزرگیه؟؟؟؟؟
    یا مثلا درش خراب بود بسته نمیشد؟؟؟
    تمام تیبا های سایپا دراشون خوب چفت نمیشه پرایدم تو سرعت بالا باد میاد توش جفتشو داشتم…
    الکی نظر نده ام وی ام داری بیا نظر بده

  19. محسن پاسخ

    سلام دوست عزیز تیبا خیلی سر تر از MVM315اولا مصرفش یک لیتر از MVM کمتره سرعت وشتابشم بیشتره دوما من خودم عشق ماشین قدیمیم الانم پژو۵۰۴ دارم ۱۳۵۷بوی دود اگزوزشا به این ماشینای جدید نمیدم

  20. Mahdi پاسخ

    سلام دوستان من تیبا داشتم ماشین خیلی خوبیه ۲۰۶ تیپ ۲هم داشتم ولی الان که ۳۱۵new گرفتم تازه میفهمم که تاالان خر سواری داشتم میکردم.۳۱۵واقعا عالیه

  21. فرشید پاسخ

    سلام این عادیه که وقتی چراغ های جلوی ۳۱۵ رو روشن میکنی چراغ های پشت امپر کم نور بشن

    • admin پاسخ

      بله عادیه

  22. سهند مهدی پور پاسخ

    آقا سلام من ۳۱۵ جدید خریدم قبلا ۲۰۶ داشتم البته الانم هر دو رو دارم از نظر کیفین شناب دست خوری رانندگی راحتی سرعت و …. والله ۳۱۵ شاخه حاجی شاخه بنظر من واقعا” بهترین ماشینه فقط یه ایراد کوچولو صوتی یعنی ضبطشه والسلام

  23. فرهاد پاسخ

    یه سوپاپ ۲۰۶ رو به صد تای این ماشین های آشغال چینی نمیدم!اونایی که چینی خریدن صداشون در میاد حرف منو نمیفهمن کسایی که واقعا شناخت درستی از پژو دارن و ماشین هایی مثل ۲۰۶ RC و ۴۰۶ ور میشناسن متوجه میشن چی میگم.فقط اینو بگم که فرانسه با ۲۰۶ سه سال متوالی برنده مسابقات رالی شد…و من الله توفیق

  24. فرشید پاسخ

    آقای متعصب !
    ۲۰۶ فرانسوی رو بهتون حق میدم . نه ۲۰۶ کاملا ایرانی و چینی !
    بنده خواهرم یک ماه پیش ۲۰۶ تیپ ۵ صفر خرید همون اولش گیربکسش مشکل داشت برد نمایندگی با هزینه درستش کردن . در هاشم که ماشاا… افتضاح یا باید یواش ببندی یا اینکه همچین محکم ببندی که در از جا کنده بشه ! هیچ وقت چیزی رو زود قضاوت نکن

  25. روشن پاسخ

    بابا جان هرکی دوست دارین اینقدر تعریف الکی نکنید /من سه ماهه MVM315 خریدم /صفحه کلاج عوض کردم ۶۰۰ هزار تومان
    نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان خرج تنظیمات سوخت و سایل برقی کردم/نمایندگی ها که اصلا زیر بار هیچی نمی روند/سوخت ماشین تو دفترچه ذکر شده ۴/۵ ولی مصرفش ۱۱ است تا بحال چندین بار بردم نمایندگی بردم برا تنظیم موتور اصلا هم تعثیری نداشت ، تازه فهمیدم که بابا سر کاریم مصرفش همینه/بخدا یه گاری شرف داره به این ماشین

  26. فرید پاسخ

    درود دوستان من قصد دارم یک ۳۱۵ دست دوم بخرم
    برای خرید این ماشین باید به چه المان های فنی و ظاهری توجه کرد تو خرید کار کردش
    اگر از هزینه هاش هم مطلعید متشکر میشم در اختیار بزارید

    • پارس تیونینگ پاسخ

      خریدش توصیه نمیشه

  27. حامد پاسخ

    سلام
    مطلبتون بی طرف نبود و بیشتر به جای این که ۲۰۶ رو برسی کنید از اون تعریف میکردید
    اعداد و رقم ام وی ام رو هم تو چند مورد اشتباه بود
    قدرت متورش ۱۰۹ اسب بخار هست
    حداکثر سرعت ۱۷۰
    با سند حرف میزنم میتونید برید این ۳ تا سایت چک کنید
    http://hamrah-mechanic.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%85_%D9%88%D9%8A_%D8%A7%D9%85-315

    http://www.car.ir/MVM/MVM-3151

    http://bama.ir/research/mvm/315-hatchback/1391/compare/peugeot/206-type2/1393

    • پارس تیونینگ پاسخ

      در سایت مدیران خودرو هم ۱۰۷ اسب ذکر شده می توانید از لینک زیر این موضوع رو ببینید و در مورد حداکثر سرعت باید عرض کنم در ام وی ام ۳۱۵ جدید حق باشماست اما در مدل قدیم خیر همان که ذکر شده صحیح است با توجه به شرکت سازنده
      http://mvmco.ir/Site.aspx?page=146

  28. رضا مشایخی پاسخ

    مدیران خودرو یک کارخانه بی در و پیکره ، یک چیزی تو همون مایه بقیه خودرو ساز ها ؛اما بد تر
    تو رو خدا فقط یک سری به تعمیرگاه مرکزی این خودرو ساز تو تهران بزنید
    از زندگی سیر میشد
    من یک mvm 550 دارم متوجه شدم این خودرو علاوه بر اینکه کیفیت نداره ، خدا نکنه کارت به نمایندگی هاشون بیافته، همه خبر دارید که مدیران خودرو را بیشتر نمایندگی های سایپا قبول کردن ، یعنی هر جا یک سیستم سایپایی بوده کنارش یک گاراژ مدیران خودرو هم زدن،با این تفاوت که قیمت قطعات mvm اینقدر بالاست که بار یک سال رو تو یک روز می بندن، زبون بسته ها خسته شدن از بس تو یک ریال و دو ریال پراید …. باقیش رو خودتون بگید

  29. نادر پاسخ

    با سلام. یکی از دوستان نزدیک من ام وی ام ۳۱۵ مدل ۹۳ داره. صفر خرید. تا حالا دوبار سنسور دنده عقب سوخته. وقتی کلاچ میگیری تا دنده عوض کنی, دور موتور پایین نمیاد مثل اینکه پدال گاز گیر کرده. نمایندگی میگه همه شون همینطوره!!! توی خیابانها با شیب زیاد مثل ولنجک اگه توی ترافیک گیر کنی, صفحه کلاچ داغ میکنه و تموم قدرت ماشینو میگیره. کیفیت رنگ افتضاح پشه به ماشین لگد بزنه سیاهی زیر رنگ نمایان میشه! کمک ها ی عقب ضعیف است مثل یک پراید….

  30. دانیال پاسخ

    دوست عزیز من با ۳۱۵قدیم با شمع و وایر خراب ۱۹۰تا سرعت تو اتو بان کرج تهران داشتم بعد چجوری ماکس سرعت ۱۶۰هست؟یکی از دوستان بنده سری جدید لاکچری اسپرت داره ایشون ۲۱۰ تا سرعت باهم تو اتوبان قم داشتیم.

    • پارس تیونینگ پاسخ

      این اطلاعات عیناً اطلاعات کمپانی هستش شما اگرم مشکلی دارید برید یقه کمپانی سازنده رو بگیرید اطلاعات اشتباه در مورد خودرو داده

  31. محمد ظریف پاسخ

    من ام وی ام ۳۱۵ خریدم خیلی زیاد راضی هستم فقط صفر نگیرین افت قیمتی شدیدی داره وسلام

Leave a Reply

*

captcha *